2014-08-31

Läst i Augusti



Ett, tu, tre så var augusti också slut. Jag tycker absolut att den här månaden har gått på tok för fort. Och inte har jag läst något direkt heller. Läslusten har varit icke existerande bland annat för att jag varit så trött när jag kommit hem från jobbet, men också för att jag hellre har valt att titta på serier. Men nu verkar det som om det äntligen har lossat och kanske är jag igång med läsningen igen.

Dessa böcker har jag läst:

  • Harry Potter and the Chamber of Secrets av J.K Rowling (Ljudbok)
  • Harry Potter and the Prisoner of Azkaban av J.K Rowling (Ljudbok)
  • Veronica Mars, The Thousand Dollar Tan Line av Rob Thomas och Jennifer Graham
  • Främlingen av Diana Gabaldon
Trots att det inte blivit så mycket böcker så har de i alla fall varit riktigt bra och det är ju det som räknas. Sen att tre av böckerna varit omläsningar spelar ju inte heller någon roll. Recensioner har det inte heller blivit någon under Augusti (av förklarliga själ) men jag lovar att snart kommer det två stycken.

4 kommentarer:

  1. Att läsningen är angenäm är ju viktigare än mängden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det. Det är ju själva anledningen till att man läser.

      Radera
  2. Det viktigaste är ju att njuta av läsningen. Har läst alla dessa själv i år, ska bli spännande att se vad du tycker om det dyker upp någon recension :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lovar att det kommer det gör inom en snar framtid.

      Radera