2014-08-27

Omslagsonsdag #55 - Bokserier

Så var det dags att börja gå och rota i bokhyllan igen efter vackra omslag. Det finns väldigt många väldigt snygga på det här temat. Och för en gångs skull tänker jag inte ha med Harry Potter trots vackra omslag. Jag har visat dem förr liksom. Som vanligt är det Elen på Bokpotaten som värdar.



Tiger's Curse                                                                                                                                         Tiger's Quest                                                                                                                                         Tiger's Destiny                                                                                                                                       Tiger's VoyageTiger's Promise: A Tiger's Curse Novella

Soulless                                                                                                                                              ChangelessBlameless                                                                                                                                             Heartless                                                                                                                                             Timeless

Beautiful Creatures Bok 1, Mörka drömmar, livsfarlig kärlekBeautiful Creatures Bok 2, Svåra val, magiska hemligheterBeautiful Creatures Bok 3, Det högsta priset, det största offretBeautiful Creatures Bok 4, Den sista prövningen


Jag nöjer mig här men det finns mycket mer vackert i mina hyllor. Snyggast då? Denna veckan tycker jag nog mest om Twilight böckerna. De vita är så vackra som så.

10 kommentarer:

  1. Jag kan inte annat än hålla med. Twilight böckerna är så otroligt snygga!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så stilrena och enkla och färgkombinationen på det. Blir fantastiskt.

      Radera
  2. Håller med! De vita är verkligen snygga.

    SvaraRadera
  3. Twilight-serien i vit är fin! Jag tycker också om omslagen till böckerna av Gail Carriger! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också Carrigers böcker framför allt kanske för den lilla färgklicken i allt det svart vita. Det blir till en snygg kontrast.

      Radera
  4. Twilightserien är riktigt fin även i vanliga fall men i vitt är de ännu snyggare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med om att den är snygg även i vanliga fall.

      Radera
  5. Twilightböckerna i vitt är riktigt snygga! :)

    SvaraRadera