2014-12-14

Varför jag inte läser just nu

Nu har snart halv december gått och hittills har jag inte läst ut en endaste bok och den senaste veckan har jag knappt läst någonting alls. Ni kanske undrar varför? Det hela är egentligen ganska enkelt. För tillfället knarkar jag realityshows. Eller för att vara helt korrekt - Biggest loser. Jag tycker mycket om den serien, och i och med att jag själv är inne i en period då jag går ner en hel del i vikt så kom jag på att jag nog ville titta lite på serien. Men jag hade kanske inte tänkt mig att jag skulle kolla så här mycket som jag faktiskt har gjort.
Så av den anledningen läser jag inte så mycket just nu, trots att jag faktiskt håller på med några väldigt trevliga böcker.Fast - ljudboken lyssnar ju förstås på en liten stund varje dag, och det är ytterligare en bok som är väldigt bra och spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar