2015-08-07

Vart tog all tiden vägen???

Surrealism and fantasy of the imagination. Clocks representing memory. This image has been created using Photoshop for image manipulation.




Jag känner att jag helt plötsligt inte har någon tid till någonting. Varför ska man jobba liksom. Idag har jag jobbat, jag har varit på besök hos kära mor och jag har hunnit med att läsa en liten stund nu på kvällen. Men inte hinner jag något av det så mycket som jag skulle vilja. Men det är väl helt enkelt så att man har vant sig vid tid i överflöd och helt enkelt tas den ifrån en.
I morgon är det i alla fall lördag och ingenting är inplanerat. Det är bra det för då kan jag läsa, blogga, skriva, och sova  länge. Förhoppningsvis hinner jag blogga lite också, och skriva några recensioner. Vi hoppas på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar