2014-07-26

Hemma igen


Så då var jag och maken hemma igen efter en supermysig minisemester med då vi varit på den trevligaste utställningen hittills helt klart. Jag pratar om Harry Potter Exhibition. Jag var mer än nöjd över vårt besök där och sambon var också väldigt nöjd, trots att han inte är lika mycket nörd som jag. Jag kom därifrån en trollstav rikare men också en superupplevelse.

Bjuder på några halvdåliga bilder. Man fick ta kort men enbart utan blixt så kvaliteten på mina bilder är inte toppen.

2 kommentarer:

  1. Var på utställningen nu i veckan. Missade att man faktiskt fick ta foton tills precis på slutet annars hade jag velat ha en i Hagrids fotölj också. Men riktigt imponerad av den faktiskt. Skulle tom kunna tänka mig att gå ett varv till i den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var definitivt värt sina 200 kronor per person. Var riktigt imponerad.

      Radera