2014-07-01

Läsplaner för juli

Elsa Beskow - Swedish (1874-1953) vintage postcard.

Ni är många som har gjort långa listor och högar över vad ni ska läsa i sommar. Jag har inte gjort det mer än att jag har småkollat lite i bokhyllan. Men nu kommer juli och semestern med den och då ska jag banne mig läsa massor inbillar jag mig.
Redan första helgen i juli så startar ju en läs-a-lot som jag ska delta i och det kommer komma ett speciellt inlägg om det, men förutom de böcker jag planerar att läsa då är jag sugen på att läsa följande (vissa är återkommande från junis lista).

  • Fem stjärnor för Färglösa - Sölve Dahlgren
  • Einsteins arvingar - L.P Ramberg
  • Gökens rop - Robert Galbraith
  • Svikaren - Harlan Coben
  • Röd måne - Elisabeth Nemert
  • Minns mig som en ängel - Elisabeth Appelqvist
  • Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe - Benjamin Alire Sáenz
  • Falling Kingdoms - Morgan Rhodes
  • Eon - Alison Goodman
  • Sätt mig i brand - Tahereh Mafi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar