2014-07-02

Omslagsonsdag # 50: Retro

Det var länge sedan jag hade tid att vara med i omslagonsdag hos Bokpotaten men denna veckan hinner jag. Dessutom är det ett himla roligt tema, ett tema som jag älskar och där jag ofta går och hittar snygga böcker i som jag sedan sällan läser. Nu ska jag bjuda på ett urval, för ofta har jag många i en serie böcker.


Jag har svårt att enbart välja en för på riktigt tycker jag mycket om allihopa. Men James Bond böckerna är riktiga favoriter, liksaså Roseanna av Sjöwall & Wahlöö.

8 kommentarer:

  1. Gillar också dina James Bond omslag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har en hel drös ur den serien och älskar dem verkligen. Gilla, gilla, gilla...

      Radera
  2. Svar
    1. De är supersnygga. Jag ska bara bli färdig att läsa dem.

      Radera
  3. Omslaget till Live and let Die gillar jag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med. Det var det omslaget som fick mig att fortsätta plocka upp dessa böcker.

      Radera