2014-07-05

Jag ligger efter....

Det finns vissa författare jag har läst det mesta av och som jag nästan per automatik köper när jag ser att det kommer ut en ny bok av dem (mer om detta i ett annat inlägg någon annan gång). En av dessa författare är Janet Evanovich. Jag äger alla böcker i serien om Stephanie Plum och några av hennes andra böcker. Trodde jag i alla fall. Det visar sig att jag faktiskt har missat två böcker.

Takedown TwentyTop Secret Twenty-One: A Stephanie Plum Novel

Detta måste helt klart snart åtgärdas...
I övrigt vill jag givetvis införskaffa alla böcker ur hennes utgivning. Det är bara så många och vissa verkar knappt att gå och få tag på längre.

2 kommentarer:

  1. En författare som jag är så nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag du ska vara för hon är helt fantastisk. Älskar verkligen hennes böcker.

      Radera