2016-01-15

Läsa i helgen

Så då var fredagen snart slut. Jag är mätt i magen efter att ha ätit på tok för mycket pulled pork. Nu är det bara nedvarvning resten av kvällen som gäller. Jag och Percy.... Helgen sen kommer bestå av en hel del städande och packande. Julen ska ut (trots att det bär emot att slänga ut en icke-barrande gran). Och så ska det ju givetvis läsas en hel del. Med tanke på morgonens inlägg och jerka om att planera sin läsning så måste jag ju planera helgens. Jag vet att det nu inte är så stor mening att plocka upp någon ny bok från bokhyllan (eftersom vi ska iväg) så det kommer att bli böcker från letton som gäller i helgen.

Dessa planer har jag inför helgen. Dock tveksam till hur mycket jag kommer att ha ro att läsa. Målet är i alla fall att läsa ut Dödens port och det borde inte vara någon omöjlighet.

Dödens portAskfödd6323104

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är jag med...jättenyfiken. Har läst ett par kapitel i den redan och den verkar hur bra som helst så långt. Ska bli spännande att fortsätta på den.

      Radera