2016-04-11

Kort uppdatering om läget

dragon:

Vissa dagar har en förmåga att helt enkelt försvinna från jordens yta. Helt plötsligt var klockan efter nio på kvällen och jag har ärligt talat inte hunnit med någonting idag. Eller, inte något jobbrelaterat i alla fall. Nu ska jag däremot ta och lägga mig i sängen och försöka komma igång med Rosensällskapet för det blev inget av med igår. Eller så plockar jag helt enkelt upp en Agatha Christie för det är jag väldigt sugen på att läsa. Har både Cyankalium och Champange samt 4.50 från Paddington som ligger och väntar på mig vid sängbordet.

2 kommentarer:

  1. Jag läser "Bombmannen" just nu. En underhållande bok, trots att jag inte trodde det skulle vara just underhållande. Samtidigt som underhållande är den förstås tragisk. Den bygger på verkligheten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kan det bli... Ibland är det jobbigt med böcker som man vet bygger på verkligheten för det berör på ett helt annat sätt.

      Radera