2016-04-09

Vinnaren

congratulations:

Så då har det blivit dags att presentera vinnaren i Ta kontroll över bokhyllan 2016. Många är vi som har läst och många hyllvärmare har vi kunnat ta kontroll över och förhoppningsvis är vi lite inspirerade till att helt enkelt läsa några till.

Vinnaren är...


Malin på Mitt Bokliga liv

Stort grattis... Om du skickar mig ett mail med din mailadress så skickar jag presentkortet till dig. 

Hoppas nu alla vill vara med på något likanade event i framtiden, för jag tycker det är fantastiskt roligt att hålla i och en bra spark i baken för läsandet av hyllvärmare.

2 kommentarer:

  1. Grattis till Malin! Och visst vill jag vara med igen en annan gång, för varje läst hyllvärmare är ju en seger i sig. Jätteroligt initiativ av dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig om att varje läst hyllvärmare är en seger. Det är så skönt att beta av dem och se oläst högarna minska :)

      Radera