2016-04-07

Veckans bokbloggsfråga vecka 14

Veckans bokbloggsfragaVarje vecka lägger Carola på Barnboksbloggen upp en liten fundering på sin blogg. Varje vecka försöker jag också besvara den även om det har varit lite si och så med det de senaste veckorna. Men idag ska jag svara.

Vad tycker du om bokbloggstävlingar? Brukar du arrangera tävlingar på din blogg? Tycker du själv om att delta i tävlingar på bokbloggar? Nu tänker jag framförallt på sådana tävlingar där man t ex lottar ut en bok, inte på utmaningar och läsmaraton/läs-a-lots. 

Jag gillar för det mesta tävlingar. Är lite av en vinnarskalle så när det kommer med ett vinnarmoment så taggas jag lite extra. Däremot är jag absolut inte en dålig förlorare. Det jag kan bli sur över handlar i sådana fall snarare om när reglerna inte är anpassade för alla.
Personligen arrangerar jag tävlingar ibland. Inte så ofta som jag skulle vilja men någon gång då och då. Ibland har det bara varit någon utlottning och ibland har det varit lite mer (som till exempel när jag haft min hyllvärmarutmaning). Det är lika roligt det som att delta. Och oavsett om man deltar eller arrangerar så är det ett roligt moment med bloggandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar