2018-04-07

Att hålla ögonen på

Någonstans långt bak i hjärnan kan jag hitta någon form av vetskap om att jag ha hört att Sally Green skulle släppa en ny bok. Men det var långt borta kan jag lova. Så dyker det upp en bild på Instagram på en bok i ett hörn bland många andra böcker. Boken heter The Smoke Thieves och visst står det Sally Greens namn längst upp och genast väcks ha begäret i mig. Jag tyckte riktigt mycket om hennes serie Half Bad så nu måste jag givetvis läsa denna också. 
Nu råkar det vara så att den inte släpps förrän i maj i England så vill jag läsa på svenska så får jag nog vänta några år. Men det gör mig inte mindre taggad.
Plus också till ett riktigt snyggt och fantasieggande omslag.

34508382

2 kommentarer:

  1. Jag älskade Half Bad och höll på att spricka av glädje när jag hörde att hon skrev på en ny serie! ser så fram emot den här :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår det. Jag kan knappt vänta tills jag får läsa den här.

      Radera