2018-04-20

Läsa i helgen

Som jag nämnde i mitt tidigare inlägg idag så kommer mannen jobba mycket den här helgen. Om det blir fint väder tänker jag nog försöka utnyttja tiden på bästa sätt de stunder Elin sover och placera mig utomhus någonstans för bästa läsplatsen. Om det däremot regnar så måste jag nog ta tag i att städa huset. Ni kan aldrig gissa vilket väder jag hoppas!

De läsplaner jag har för helgen är att försöka avsluta Sanningen om Alice. Lite tveksam om det går då jag har åtminstone 250 sidor kvar. Sen håller jag också på med Kvinnan i hytt 10 som jag kanske möjligtvis också ska kunna läsa ut.

Bildresultat för sanningen om aliceBildresultat för kvinnan i hytt 10

Om utifall att jag hinner avsluta dessa böcker tänker jag ta mig an antingen Nevermoor eller Inkräktare. Vi kan väl alltid hoppas.

Bildresultat för nevermoorBildresultat för inkräktare tana french

6 kommentarer:

  1. Inkräktare ser jag fram emot att läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med. Har längtat efter att få läsa den väldigt länge.

      Radera
  2. Nevermoore läser min son just nu och jag tänkte ta över den efter honom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller också på med den för tillfället och jag tycker om den riktigt mycket. Både fantasirik och underhållande.

      Radera
  3. Sanningen om Alice gillade jag. Skall snart läsa Katherine Webbs senast översatta bok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag också äntligen läst Sanningen om Alice och jag kan bara hålla med dig. Den var riktigt bra.

      Radera