2012-01-30

Fick ett litet ryck idag

Idag när jag satt och surfade runt bland olika bloggar så fick jag ett otroligt sug efter biblioteket, som jag får med jämna mellanrum. Och eftersom jag hade två böcker att lämna in så tog jag bilen in till stan för ett biblioteksbesök. Tyvärr var det lite lättare att ta sig till biblioteket när man bodde i stan. Får nog helt enkelt ta och besöka det lokala biblioteket snart för att se vad som finns där. Det är ju mycket mindre bara men det får man väl stå ut med.

Och vilka böcker jag fick med mig hem sen:
  • Förföljd av det förflutna av Nora Roberts
  • The Tales of Beedle the Bard av J.K Rowling
  • The 39 steps av John Buchan
  • Kärlekens arkitekt av Emilio Calderón
  • Flickan under jorden av Griffiths
  • Tídsresenärens hustru av Audrey Niffenegger
  • Hungerspelen av Suzanne Collins

Med allt detta underbara att läsa så lär tyvärr Slända i Bärnsten få vänta ett tag till. För nu vet jag liksom inte i vilke ende jag ska börja och är alldeles salig. Kvällens lektyr får nog ändå bli The Tales of Beedle the Bard för det är trots allt Rowling som ligger bakom och det finns det få saker som slår.

Förföljd av det förflutnaTales of Beedle the BardJohn Buchan's "The 39 Steps"
Kärlekens arkitektFlickan under jordenTidsresenärens hustru
Hungerspelen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar