2017-06-07

100 böcker - i mål


Så då var jag i mål för andra gången det här året och det har inte ens gått ett halvår. Jag undrar vart detta ska sluta...
52 böcker som var mitt första mål klarade jag av de första dagarna i mars om jag inte kommer ihåg fel och igår blev Trodyvlen flyger i skymningen bok 100.
Nu höjer jag målet en gång till. Jag tror till och med att jag tar i lite och sätter det på 175 böcker. Först tänkte jag 200 men eftersom jag ska plugga lite nu i sommar och därför förmodligen inte kommer ha samma tid till läsning så nöjer jag mig med 175. Önska mig lycka till.

För övrigt vill jag bara säga att det nu under ett par veckor kan bli lite lägre uppdateringsfrekvens. Som sagt, så tänker jag ge pluggandet en liten chans och då måste något så tillbaka lite. Och det något får nog helt enkelt bli bloggen. Men helt tyst lovar jag att det inte kommer att vara...

4 kommentarer:

  1. Himmel vad du läser! :) Imponerande! Och jag som är glad över att jag snart läst ut bok nummer trettio för i år... :)
    Lycka till med pluggandet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är själv imponerad, men att kunna lyssna på ljudböcker i dubbel hastighet som du kan på Storytel hjälper helt klart upp statistiken. Och sen är jag hemma, det går inte att komma ifrån att jag får lite gratis lästid lite då och då av den anledningen.

      Radera
  2. Jag skulle behöva hålla din takt i ett par år för att hinna läsa allt jag vill :) Hoppas du klarar det tredje målet också och att pluggandet går bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också, både vad det gäller tredje målet och pluggandet.

      Radera