2017-06-20

Mina läsplaner i midsommar


Mia på Mias bokhörna har dragit igång en liten läsutmaning över midsommar och jag tänkte haka på utifrån bästa förmåga. Den går ut på att läsa så mycket som möjligt mellan den 22 och 25 juni. Jag vet inte riktigt 100 vad jag kommer läsa än men här är några av de böcker jag tänker välja mellan.

Bildresultat för vit syren cecilia sahlströmBildresultat för 4 dagar i kabulBildresultat för mord i mesopotamienBildresultat för en dag david nichollsBildresultat för det susar i säven robert ingpen

14 kommentarer:

  1. Vad sugen jag blir på att köpa Det susar i säven i den fina utgåvan. Lycka till med läsningen och utmaningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De utgåvorna av Robert Ingpen som B Wahlström ger ut är grymt snygga. Jag vill äga allihopa.

      Radera
  2. Ser ut som trevliga böcker. En dag borde jag läsa. Den har stått länge i min bokhylla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har stått länge i min hylla också, men jag blir inte riktigt färdig att läsa den. Men jag hoppas kunna ta tag i den snarast.

      Radera
  3. Blir nog en bra midsommar med de böckerna!

    SvaraRadera
  4. En dag tyckte jag jättemycket om!

    SvaraRadera
  5. Vit syren är jag sugen på med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen att jag ska hinna påbörja den under helgen.

      Radera