2017-06-23

Uppdatering Midsommarutmaningen


Så, nu är första dagen av midsommars läsutmaning avklarad och jag har redan frångått min planering. Det var helt enkelt så att vissa böcker inte alls lockade så då blev det så. Två böcker har jag till och med hunnit avsluta trots att det inte känns som om jag haft så mycket lästtid. Det susar i säven av Kenneth Grahame hade jag inte så mycket kvar av, men Fem söker en skatt av Enid Blyton blev det desto mer läst av.
Idag valde jag att plocka upp En förvandlad stad av Per Anders Fogelström som ljudbok. Passade perfekt att lyssna på medans jag har bakat kakor. Ska snart ut och binda en krans också så då får jag till några fler minuter i den.

Antal sidor lästa:

Dag 1:
Det susar i säven 36 sidor
Fem söker en skatt 176 sidor
Sammanlagt: 212 sidor

Bildresultat för det susar i säven robert ingpenBildresultat för fem söker en skatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar