2016-03-05

Det blir visst ingen recension idag heller

Egentligen borde jag sätta mig och skriva ner några recensioner. Passa på nu när jag ändå har vaknat vansinnigt tidigt en lördag. Men jag har alldeles för mycket som snurrar i huvudet för att orka göra det. I natt har jag nämligen blivit moster för andra gången och senare idag (om bara några timmar) ska jag ge mig in i en vad jag tror mig veta en ganska så tuff träningsutmaning. Så allt vad recensioner heter får hamna på is ett tag. Istället tror jag faktiskt att jag ska sätta mig och läsa en timme eller så.

2 kommentarer:

  1. Grattis :) Jag skulle också kört slut på mig (grit) idag, men känner att förkylning nog får räcka som fysisk utmaning. Blir läsning för mig med, lagom jobbigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!!!
      Ja nu är jag hemma igen och det ha varit väldigt jobbigt, men väldigt kul. Så nu ska jag inte röra mig för många meter till.

      Radera