2016-03-23

Påsk-läsutmaning dag 1


Jahaja! Den här påsk-läsutmaningen började ju på absolut bästa sätt. Det var tydligen hockey idag och då var jag tvungen att följa med. Inte till arenan där Karlskrona spelar kval mot AIK utan hem till mamma och pappa för de har ju de rätta kanalerna. Och jag kom dit direkt från jobbet så det visade sig att jag var väldigt orutinerad och glömde boken hemma i morse. Så idag har jag hittills läst 0 sidor och jag tror inte att det blir så värst många fler. Men jag kan ju försöka få till 10 eller nåt i alla fall.

6 kommentarer:

  1. Så blir det ibland, du hämtar in det en annan dag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo när det väl blir ledigt så hoppas jag på betydligt mer lästid.

      Radera
  2. Det tar du säkert igen fort. Själv hann jag ca 70 sidor dag 1. Mycket mindre än vad jag tänkt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland blir det så och livet kommer emellan. Men det blir förmodligen bättre på fredag.

      Radera
  3. Ja ibland kommer ju livet emellan. Du har nog läst ikapp nu :-)
    Glad påsk
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kanske inte riktigt än men i morgon hoppas jag.

      Radera