2016-03-10

Helt orelevant

Omar Rayyan:

Nu har jag i alla fall fått någon timme till läsning. Det känns så himla skönt!!! Den här veckan har verkligen inte varit ultimat för något alls som heter böcker. Sena kvällar, massor av träning och inget alls över till något annat. A Half King som jag läser för tillfället är riktigt bra så jag hade gärna suttit uppe i någon timme till men i morgon ska jag upp och öppna på jobbet. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig och lyssna på lite Harry Potter. Förmodligen somnar jag ovaggad. Det är lite konstigt med just det här Harry Potter kapitlet - det bär lite emot att lyssna på. Anledningen är att det heter Sectumsempra och jag gillar inte alls hur Harry beter sig i just det kapitlet. Det är nog det enda kapitlet i hela serien som jag inte är så förtjust i.

Här blev det visst mest en massa svammel men det är för att jag är så vansinnigt trött och inte alls borde blogga utan ligga i min sköna säng. Så god natt...

PS. Vem behöver inte en bild på en mus som rider på en höna. Viss ironi i det men bilden är i alla fall ljuvlig.

2 kommentarer:

  1. Nu var det ett tag sedan jag läste HP and the Halfblood Prince, men vad jag minns så är det väl just det kapitlet som inte är särskilt trevligt överlag. Rätt hemska saker kommer jag ihåg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo ganska så otrevliga och Harry lir en aningen osympatisk.

      Radera