2016-03-22

Påsk-läsutmaning med Mia

Mia på Mias bokhörna ska ha en liten påsk-läsutmaning som börjar onsdagen den 23 mars (oj, redan i morgon) och håller på till och med annandag påsk (måndag nästa vecka). Vill ni veta mer föreslår jag att ni kollar in hos Mia.
Själv har jag då tänkt vara med, som ni kanske förstår. Jag hoppas på att det är precis vad jag behöver för att få igång mitt läsande igen för det går minst sagt trögt för tillfället. Tror jag behöver sol på allvar nu för jag är konstant trött.Men, men, det var visst en liten parentes. Detta inlägget skulle ju visa vilka böcker jag tänk mig att läsa. 6 dagars läsning hoppas jag i alla fall kan bli till 4 utlästa böcker. Och dessa ska jag välja mellan.


  • Sju jävligt långa dagar av Jonathan Tropper
  • Black Widow: Forever red av Margaret Stohl (förhoppningsvis tar denna slut redan på onsdagen)
  • Stenhuggarens dotter av Ewa Klingberg
  • Kungar och drottningar av Jerker Hultén
  • Står dig ingen åter av Anna Karolina
  • En välbevarad hemlighet av Kate Morton
  • Lögner av Lee Child
Som den uppmärksamme kanske lägger märke till så är många av dessa böcker kvarlevor från den där TBR-högen jag gjorde för mars. Men jag vill fortfarande läsa dem och har ännu inte hunnit göra det. Så då får det bli så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar