2014-03-26

Omslagsonsdag #37 på önskelistan

Så var det dags för Bokpotatens omslagsonsdag igen och denna vecka får vi visa fina omslag som finns på önskelistan. Ska bli spännande att se vad alla önskar sig för böcker. Här kommer i alla fall mina böcker.

The Resurrectionist (inbunden) Nordiska väsen (inbunden)
Wars of the Roses: Stormbird (häftad)The Assassin's Curse (häftad)Aristotle and Dante Discover the Secrets of the UniverseThe Final Empire

Det här är bara ett fåtal utvalda - önskelistan är flera mil lång. Dessa böcker har dock grymt snygga omslag på olika sätt enligt min mening. Snyggast är nog Assasins Curse. Vill ha mest däremot är nog de två översta.


16 kommentarer:

  1. Nordiska väsen förstår jag att du vill ha, den är sååå fin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja superfinast i hela världen tror jag. Förr eller senare kommer jag definitivt att köpa den. Det bara är så.

      Radera
  2. Nordiska väsen är så snyggt. Den väcker habegär!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort habegär. Och inte bara för att den är grymt snygg utan för innehåller lockar mig något enormt.

      Radera
  3. Ja Assasins Curse är jättesnygg. Skulle också vilja ha Nordiska väsen. En superfin bok!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte nog med att det finns för många böcker att läsa. Det finns för många fina att titta på också.

      Radera
  4. Den där "Aristotle and Dante.." ser fin ut tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket. Dessutom verkar det vara många som tycker den är bra så det är inte omöjligt att den kommer att läsas här hemma så småningom.

      Radera
  5. Jag gillar Igguldens Wars of the Roses och vill nog också läsa den så småningom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en bok jag definitivt kommer till att läsa. Gillar Igguldens böcker.

      Radera
  6. Jag gillar omslaget till The Final Empire! :)

    SvaraRadera
  7. Nordiska väsen är en bok som jag gärna hade ägt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med och innan året är slut lär jag göra det också.

      Radera
  8. The Resurrectionist var genast kittlande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är så lockande. Författaren har tagit sagoväsen och givit dem en anatomi och så tror jag att det är berättelser kring dem också. Jag vill väldigt gärna äga den boken.

      Radera