2014-03-12

Just nu läser jag...

Tänkte att det kanske kunde vara dags för ett inlägg över vad jag läser för tillfället. Det är många böcker känns det som.

Allegiant av Veronica Roth håller jag fortfarande på med mycket på grund av att jag inte riktigt hittar någon tid för läsning. Och så är jag faktiskt lite mätt på dystopi efter att ha stäckläst hela serien. Men missuppfatta mig inte fel. Jag gillar boken.

Brisingr av Christopher Paolini är ljudboken som rullar för fullt. Hoppas på att hinna ut och gå snart så jag kan njuta av både sol och bok samtidigt.

Bröllopsnatten av Sophie Kinsella läses på letton. Det går tyvärr inte så fort med läsningen här. Har pausat lite men har tänkt plocka upp den för läsning när Allegiant är slut. Då ska jag djupdyka in i den har jag tänkte.

Magi av Angie Sage har jag hållt på med i flera månader och av någon anledning har det tagit tvärstopp med bara ca 150 sidor kvar. Men jag ska läsa ut den om det så tar fram till sommaren. Den ligger i alla fall och väntar vid sängbordet.

Trollkarlens hatt av Tove Janson lånade jag på biblioteket i går och läste sedan ca 50 sidor. Jag älskar så långt och det lär vara den bok som blir utläst fortast om jag får gissa.

2 kommentarer:

  1. Hej! Anna. Du gillar läsning förstår jag.
    Trevlig blogg. mvh.
    Erik.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gillar jag läsning. Tack för kommentaren.

      Radera