2014-03-09

Datorproblemet fixat

Så då var jag äntligen med dator igen. Jag insåg snabbt hur beroende jag är av min dator. Så en liten smidig laptop är införskaffad för mig att använda. Nu är bara problemet att jag måste lära mig den också. Inte nog med att det är en ny dator, det är Windows 8.1 i den - jag är van vid Windows 7 och sen måste jag förmodligen flera år efter alla andra installera Google Chroom också och lära mig det. Explorer som har fungerat så bra för mig i alla år.

Tur man inte behöver lära sig en massa nya saker varje gång man plockar upp en ny bok. Har man väl lärt sig läsa så har man gjort det för livet.

2 kommentarer:

  1. Usch, så jäkla drygt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan man minst sagt säga. Men nu är jag snart på banan igen och ska väl åtminstone klara av att blogga.

      Radera