2012-08-08

Dag 23


30 days of books - A book you wanted to read for a lon time but still haven't

Akungar av Kristina Ohlsson har jag velat läsa nästan enda sedan den kom ut för ett antal år sedan. Och trots att jag köpte den nu sist på bokrean så har det fortfarande inte blivit av. Den ligger i bokhyllan och samlar damm. Men snart, snart ska jag läsa den.


30n days of Harry Potter - Who's patronus is your favourite

Har faktiskt ingen koll på vilken patronus de olika karaktärerna har, förutom Harry och Snape, vilka har relativt framträdande patronusar. Däremot vet jag att det är någon som har en katt (tror att det är Antingen Luna eller Hermione men jag kan ha fel) och eftersom det snurrar rätt så mycket katt i mitt huvud just nu med tanke på våra små troll här hemma så får jag nog välja det. Däremot hade jag tyckt det var häftigt att ha antingen en varg eller en panter som patronus. Riktiga smygande vilddjur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar