2012-08-12

Nej älskling det är inte nya böcker...

... du ser väl att de är gamla!

Jag har varit på loppis igen. Och åter igen kom jag hem med ett gäng böcker. Till sambons stora förtvivlan och nu får jag snart hålla med honom för nu börjar faktiskt bokhylleplatserna ta slut. Men istället för att sluta köpa böcker tycker jag det är bättre att helt enkelt köpa en ny bokhylla.

Denna gången fick följande böcker följa med hem:

Harlan Coben är en riktig favoritförfattare så Berätta inte för någon fick givetvis följa med hem. Även klassikern 1984 av George Orwell fick följa med hem eftersom jag varit sugen på att läsa den ett tag. Vet inte riktigt om det är något för mig men väl värd ett försök i alla fall.

Ytterligare en Agatha Christie bok hittaded jag, Mordet i Prästgården. Och slutligen Vargbröder av Michelle Paver.

Sen har jag tidigare i veckan fått hem två recensionsexemplar av Ponto pocket. Det ögat inte ser av Lee Child och It's so easy (och andra lögner) av Duff McKagan. Definitivt spännande läsning. Tackar, tackar.




6 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, det är väl synd att sluta köpa böcker när man enkelt kan köpa en ny bokhylla istället. Haha. Fina böcker :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och jag har ett halvt rum där det skulle få plats bokhyllor.

      Radera
  2. Så länge det finns plats för fler bokhyllor så kan man köpa fler böcker :) 1984 var det längesedan jag läste, men den satte ganska djupa spår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter lovande med 1984. Sen är det ju ett väldigt bra årttal.

      Radera
  3. Det är så svårt att låta bli att köpa böcker. Fler hyllor är absolut en bra lösning tycker jag:)) 1984 står även i min bokhylla och löstes för många år sedan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sen att man knappt har läst hälften av böckerna man har i bokhyllan spelar väl ingen roll. Jag SKA läsa dem någon gång (har jag tänkt i alla fall).

      Radera