2012-08-05

Semestern är över

Idag är en något tung söndag. Sitter här hemma och har smått ågren över att det är dags att börja jobba i morgon igen. Ågrenen beror nog inte främst på faktumet att jag ska börja jobba utan att nu till hösten ska vi arbeta i helt nya gruppkonstellationer, både bland personal och barn. Efter att ha arbetat ett helt år med enbart 5-åringar tillsammans med en av mina bästa vänner ska jag börja på något nytt, utan kollega och barn. Tur att kollegan i alla fall finns kvar i samma arbetslag.
För övrigt är dagen så där allmänt segt. Sovit skit i natt så jag orkar verkligen inte ta mig för någonting, ligger och småslappar framför marathonlöparna (dårar) och småsover lite. Försöker då och då öppna boken men har ingen riktig lust. Ska göra ett försök till med Mr James Bond annars får det bli segling nu en stund framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar