2012-08-12

Dag 27


30 days of books - The most suprising plot, twist or ending

Jag har läst det mesta av Marina Keyes och Är det någon där är inget undantag. Och det hela började bra, inget ovanligt alls. VI får följa Anna Welch när hon ligger hemma i soffan hos sina föräldrar och återhämtar sig från en allvarlig bilolycka. Anna har kärlekssorger precis som det brukar vara i Keyes böcker för hennes man har inte kommit och hälsat på henne en enda gång sedan olyckan. Och varför svarar han inte i sin telefon. Har de bråkat eller något, Anna minns inte. Jag minns att jag blir riktigt irriterad på mannen. Tills....
Ja där kom den där vändningen som jag inte alls var beredd på och jag tänker inte skriva vad det handlar om. Men jag kan lova att jag blev chockad för jag hade inte alls räknat med det.
En mycket läsvärd och bra bok som jag varmt kan rekommendera till alla som inte läst den och som gillar den här typen av böcker.


30 days of Harry Potter - Favourite magical ability

Jag måste säga att jag gillar tanken att kunna förvandla sig till ett djur (animagus) så det får nog bli den magiska kunskap jag skulle vilja ha. Sen skulle jag faktiskt vilja kunna det mesta. För att  kunna trolla hade varit helhäftigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar