2014-03-01

Nej Anna, nej

Ja, jag vet att jag har tillräckligt med böcker och att jag så sent som för en eller två dagar sedan sa att nu ska jag inte köpa böcker på ett litet tag, typ  ett halvår. Men så hittade jag en väldigt trevlig bok som jag blev väldigt sugen på. Nej - jag har inte köpt den än men oj vad jag vill ha den. Det är Melina Marchetta - ni vet hon med Jellico Road som jag älskade - som har skrivit en fantasybok, första delen i en serie. Den heter Finnikin of the Rock och låter väldigt bra.

Finnikin of the Rock

(OBS! Jag borde sluta titta på bookhauls på youtube. Som om det inte räckte med de tips man får från alla bokbloggar.)

2 kommentarer:

  1. Jag brukar också titta på youtube...det är farligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket. Vill-läsa-listan är flera meter lång vid det här laget. Måste behärska sig lite ibland.

      Radera