2015-05-31

Nytt i hyllan: Maj

Hör och häpna, men jag har faktiskt inte köpt mig en endaste bok den här månaden. Och eftersom jag har haft en jättebra läsmånad så borde ju antalet olästa böcker i hyllan minskat drastiskt.
Nu är det väl kanske inte fullt så enkelt för antalet recensionsexemplar som har hittat hem till mig är jättemånga. Många av dem är redan lästa, och några står på tur, några har jag redan visat, men här kommer de i alla fall igen.

Från Lavender Lit

Den ökända historien om Frankie Landau-Banks

Från Modernista

EnklavMistborn. Sista riket

Från Bookmark förlag

LeonDöden på NilenBadortsmysteriet

Från Bonnier Carlsen

MylingenBjäran

Från Albert Bonnier

En förtrollad ö

Från Semic förlag

Maze runner. I dödens stadTrolldomsakademien - Isskeppet

Från Piratförlaget

Blod på snö

Från Historiska media

En sång från havet

Tack alla förlag så jättemycket. Jag är så otroligt tacksam att jag får ta emot och recensera dessa böcker. Tack, tack, tack....

2 kommentarer: