2015-05-14

Vinnarna är....

Satt uppe på tok för länge i går kväll och läste ut En enda natt av Simona Ahrnstedt. Gillade och ska försöka skriva en recension senare idag. Men hur mycket jag kommer orka fixa med det vet jag ärligt talat inte för första gången på hur länge som helst har en förkylning sakta men säkert krupit sig på mig. Inte alls enligt planerna men vad ska man göra. Jo läsa så mera såklart.

And the Winner Is..... -

Hur som helst var det inte det detta inlägget skulle handla om utan jag tänkte presentera vinnarna i utlottningen av Den försvunne hjälten och Den fängslade guden av Rick Riordan. Vinnaren drogs genom klassisk lottdragning ur väldigt stor kartong (i brist på annat) och vinnarna är:

Helena

och

Linn på Ett liv med Canon

Stort grattis, och håll utsikt efter ett mail så ska jag snarast försöka skicka böckerna.

2 kommentarer:

  1. Helena i Uppsala
    Hej!
    Kan det vara så att jag faktiskt vann?
    Jag hittar ingen e-postadress till dig.
    /Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alldeles sant att du vann... Min mailadress är plu03aps@msn.com (trodde den fanns på bloggen ska kolla upp det). Maila mig gärna din adress snarast så ska du få ett fint bokpaket av mig.

      Radera