2016-03-19

Bokmagi

Dags för några sådana där fantastiska bilder igen för det var nog ett tag sedan tror jag. Jag har i alla fall hittat massor och här är bara ett litet urval som får mig att tänka på alver, drakar, riddare, äventyr och fantasi. Hoppas ni gillar.

Yun Byoung Chul PENE MENN ...to find this amazing land:
【情報】介面/場景/人物立繪 等等 各類原圖素材(2015.03.31更新) @碧藍幻想 哈啦板 - 巴哈姆特:
Stephan Martiniere (www.martiniere.com)  This is his website, however the images are only to see.:
Ether - capital city:
magic river:
 :
ninjaticsart: Gatekeeper:
Aj:
Waterfall castle:
Virtueel Museum, Visuele hedendaagse kunst van de beste kwaliteit, Nederlands, pagina 27:

8 kommentarer:

  1. Mmmmm, tänk att få vara i de där världarna.... Tack för att du ger oss lite bokmagi!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hade jag väldigt gärna varit med :)

      Radera
  2. Verkligen snygga fantasybilder. Får nog kolla igenom pineterest själv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tycker jag du ska göra. Det är en av mina absoluta favoritsidor på nätet.

      Radera
  3. Svar
    1. Visst är det. Väcker ju helt klart ens egen fantasi att se sådana här bilder.

      Radera