2016-03-13

Några tankar en söndag


LC:
  • Äntligen är den här, eller i alla fall kan man ana sig till den. Våren alltså! Så den här veckans bästa får helt klart bli solen och känslan av att det nästan är varmt. 
  • Det här har i övrigt varit en ganska så slö veckan, vad gäller blogg och läsning. Jag har väl för all del fått upp en del inlägg på bloggen, men det har känts ganska så oinspirerat. Dessutom har jag bara läst en endaste bok och det lär inte bli så mycket mer i kväll heller. Den här dagen har jag nämligen valt att spendera tillsammans med svt play där jag tittat på allt från Antikrundan till Det sitter i väggarna. 
  • Något jag däremot har gjort massor den här veckan har varit att träna. Det känns skönt att vara igång igen med det och nu gäller det bara att hålla igång det också. Men det är bara att inse att när jag tränar som mest så blir det betydligt mindre tid till läsning. Man får helt enkelt prioritera.
Jag nöjer mig där idag. Som sagt är jag väldigt oinspirerad och extremt slö idag. Får hoppas på att det blir bättre till i morgon. Ha nu en riktigt bra söndagskväll allihopa så syns vi nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar