2018-03-31

Läsplaner i april

Så var det nästan april och dags att börja planera upp vad jag vill läsa under denna (förhoppningsvis) våriga månad. Planerna för mars gick utmärkt så jag hoppas att de ska fungera lika bra i april.

Bildresultat för det flammande korsetBildresultat för sanningen om alice katherine webbBildresultat för nattens cirkusBildresultat för munchen robert harris bookmarkBildresultat för kvinnan i hytt 10Bildresultat för döden går på museum

Observera att Sanningen om Alice är med på en månadsplanering för säkert 10 gången men nu ska det verkligen ske. Om jag så bara ska läsa en endaste bok i april så ska det vara den.

2 kommentarer:

  1. Nattens cirkus tyckte jag om, den var... magisk :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst var den bra. Det är en omläsning för min del och jag ser verkligen fram emot att läsa den.

      Radera