2018-03-16

Läsa i helgen

Så dags för lite planer vad det gäller läsandet i helgen. Så skönt att strukturera upp sig lite för just nu känner jag mig väldigt ostrukturerad över lag. Framför allt finns det så himla många ljudböcker som jag vill läsa just precis nu så det stressar mig lite. Därför väljer jag att gå en helt annan väg och satsa på en riktig långkörare så jag inte behöver välja nytt om två dagar igen. Vad gäller fysisk bok så håller jag på med samma som förra helgen och eftersom tiden för att sitta ner och läsa är ganska begränsad så lär jag nog inte hinna färdigt den nu i helgen heller.

Bildresultat för from notting hill with four weddings actuallyBildresultat för the mad ship

4 kommentarer:

  1. Hoppas helgen bjuder på riktigt mycket läs- och lyssningstid! :)

    SvaraRadera
  2. Robin hobb vill jag läsa igen. Så otroligt bra fantasy.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Hobb är fantastisk. I en klass för sig nästan.

      Radera