2018-03-05

Mina bokreaköp

Nu har det nästan gått en vecka sedan bokrean drog igång och det har faktiskt handlats en hel del på rean det här året till skillnad från de två senaste. Jag har bara köpt via nätbokhandlarna och har faktiskt inte till min stora sorg varit på någon fysisk rea och botaniserat. Jag vill men alla dessa s*bl*r sjukdomar har hindrat mig.

Men jag ska försöka att inte gnälla här utan istället tänker jag visa er de böcker jag har köpt.

Bildresultat för någonstans brister himlenBildresultat för världen utan digBildresultat för arton grader minusBildresultat för silverapostlarna
Bildresultat för det flammande korsetBildresultat för snö och askaBildresultat för som ett eko

Väldigt mycket romantik blev det tydligen. Och jag fick helt klart betala ett väldigt resonligt sidpris om man tänker på att den kortaste Gabladonboken innehåller 1049 sidor. Den kortaste!
Som minimål innan nästa års bokrea vill jag åtminstone ha läst 5 av 7 böcker. Det känns ganska så realistiskt. Allra mest längtar jag efter att läsa Arton grader minus som jag har väntat på att läsa sen den kom ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar