2013-04-01

Läsa i april

Tänkte försöka organisera min läsning lite grann, i alla fall på försök. Jag måste närmligen försöka ta mig igenom alla olästa böcker jag har här hemma. Dessa böcker ska jag försöka läsa i april, sen får det gärna bli något mer men jag kan inte styra helt och hållet.

Böckerna som ska läsas är:
Dreamless av Josephine Angelini (bibliotekslån - påbörjad)
Horan som log av calle Hård (recex av Vulkan)
Full Scoop av Janet Evanovich och Charlotte Hughes (hyllvärmare)
Karriär och köksbesvär av Sophie Kinsella (hyllvärmare)
Paper Towns av John Green (bibliotekslån)
Rubinröd av Kirsten Gier (bibliotekslån)
Överenskommelser av Simona Ahrnstedt (nyinköpt)

6 kommentarer:

  1. Karriär och köksbesvär köpte jag på bokrean. Är jättesugen på att läsa den, men har några andra att klara av först.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har stått ett bra tag i min bokhylla så jag kände det var dags nu. Hoppas på trevlig läsning.

      Radera
  2. Överenskommelser är absolut en av de bästa böcker jag har läst.
    Du har massor av härlig lästid framför dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag på. Jag gillade Ahrnsteds andra bok väldigt mycket så jag har höga förväntningar på den.

      Radera
  3. Dette så ut som en meget interessant bokstabel! Du får nok en flott lesemåned :)

    SvaraRadera