2016-07-26

Att packa böcker

Att packa böcker är inte lätt alla gånger. Nu ska jag inte vara borta speciellt länge, men vem vet egentligen vad jag är sugen på att läsa i morgon, eller för den delen i övermorgon. Sen vet man ju aldrig riktigt hur mycket lästid man kommer att få. Jag räknar nog inte med att hinna läsa massor, men det går ju inte att finna att man är utan böcker. När man dessutom precis avslutat en grymt bra bok så blir valen ännu svårare. Men till slut tror jag att jag har bestämt mig för de här böckerna.

7 kommentarer:

  1. P.D. James brukar ju inte vara fel. Det påminner mig om att jag har några gamla olästa böcker av henne i bokhyllan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte läst någonting av henne tidigare så det ska bli spännande att se vad jag tycker.

      Radera
  2. Kör min platta när jag reser oftast. Då får jag plats med alla sorters böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja egentligen är ju det det allra bästa men samtidigt känns det så tomt att inte ha någon pappersbruk med sig.

      Radera
  3. Läsplattan är toppen i det läget, då kan man ju få med sig massor av böcker! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst är det så men inte lika roligt.

      Radera
  4. Läsplattan är toppen i det läget, då kan man ju få med sig massor av böcker! ;)

    SvaraRadera