2016-07-15

Sammanfattning av dag 3: #läsalotsommar16

Dag tre blev inte riktigt som jag hade tänkt mig läsmässigt. Jag började bra på morgonen, men så steg maken upp och tyckte vi skulle åka in till stan och handla. När vi kom hem så kom systersonen på besök en runda och sen hade jag visst lovat maken att vi skulle se på film. Så då gick typ hela dagen. Några sidor ur Dead ever after av Charlaine Harris hann jag dock med och målet idag är helt klart att avsluta den. Massor av litteratur ska plockas med till sommarstugan så jag har lite att välja på när den är slut.

Antal sidor lästa dag 1: 61
Antal sidor lästa dag 2: 391
Antal sidor lästa dag 3: 124

Antal sidor lästa sammanlagt: 576
Antal böcker utlästa: 2

Sammanfattning i bilder:

Tricky Twenty-Two (Häftad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar