2016-07-19

Hoppsan! Råkade visst beställa...

Nu var det extremt länge sedan jag gjorde ett sådant där spontaninköp på någon av alla våra nätbokhandlar. Idag kunde jag dock inte hålla mig efter att jag hade läst ut A Grimm Warning av Chris Colfer. Serien är så himla bra och så mysig och dessutom slutade den på ett sätt som gjorde att jag måste ha nästa del. Så nu har jag beställt hem både fjärde och femte boken i serien The Land of Stories. Hoppas de kommer snart för jag vill läsa nu....

24968392  23611997

2 kommentarer:

  1. Jag förhandsbokade bok fem ifrån the book depositroy och IDAG skickades den, släpptes ju den 12! Vill också läsa mer av honom, så himla bra serie!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja serien är verkligen toppen. Älskar alla sagoelement och hur spännande han får till det. Men vad gäller book depository så är det verkligen under all kritik. Har för mig att jag har varit med om något liknande innan.

      Radera