2015-01-03

Första boken i en annan kategori

Då det nästan var lite synd om mig idag när vi sprang igenom alla affärerna på köpcentrumet utan att jag köp något till mig själv medans maken fått sig både en ny telefon och en ny surfplatta så måste jag ju helt enkelt få något med mig hem (ja hjärnan träder på mystiska stigar ibland). Därför fick helt enkelt en ny bok följa med mig hem när jag hittade den på MAXI för 49 kronor i storpocket. Boken är Ängelns lek av Carlos Ruiz Zafon. Denna boken kan jag också berättiga mitt köp av för det är faktiskt en författare jag varit sugen på att läsa väldigt länge och som jag hört mycket positivt om. Så ett okej köp med andra ord. Nu ska den bara läsas också.

2 kommentarer:

  1. Tycker verkligen du ska inhandla även Vindens skugga och läsa den först för maximal effekt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, då ska jag absolut ta och kolla upp det. Jag har en känsla av att detta är böcker som kan passa mig. Tack för tipset :)

      Radera