2015-01-05

Tankar om dagen

Ah-ha! Next office I will try something like this! A place to sit & read, but not a place I can easily fall asleep, and definitely not a place where people will steal my office for a guest room :)Idag har jag suttit och klurat på lite roligheter här på bloggen som jag tror kan bli bra. Ska bara fixa och ordna lite till, sen lovar jag att det kommer upp ett inlägg om det snart.
I övrig har denna dagen faktiskt gått ut på att försöka komma ikapp lite här på bloggen. Jag har fått några recensioner skrivna, har kolla i vårutgivningskatalogen och allmänt myst framför datorn. Sådana dagar behövs också.
Jag går också runt och smyger i bokhyllan. Har nog mer eller mindre bestämt mig för att göra en större rensning i den väldigt snart. Egentligen skulle jag nog passa på i morgon när jag har min sista lediga dag. Problemet är att om jag börjar riva i hyllan nu så kommer det sluta med att jag inte har någon ny plats att förvara rensade böcker och då lär de ligga i högar på golvet och skräpa och det vill jag ju inte. Jag har nämligen inte bestämt mig för om jag ska sätta upp böckerna på vinden eller om jag faktiskt ska skänka dem vidare till en loppis. Förmodligen blir det väl vinden - för det bär emot att skänka iväg dem. De är ju mina bäbisar!!!
Nåja - färdig filosoferat för i kväll. Nu ska jag ta och läsa lite i Nattfilm innan jag ska försöka gå och lägga mig (lite tidigare ikväll).

Ha de bäst...

2 kommentarer:

  1. Svar: Tack! Jag måste verkligen se till att läsa Harry Potter nu^^

    Ha ett supermegabra år! :D

    SvaraRadera