2015-01-19

Några utlottningar

Såhär en måndagskväll när inspirationen inte riktigt är på topp efter en 14-timmarsdag så tänkte jag passa på att tipsa om några utlottningar som jag tänkte att jag skulle delta i.

bricken-utlottning


Först ut är Kulturkollo som håller i en utlottning av Bricken böckerna av Vibeke Olsson. Jag har en längre tid varit lite sugen på dessa böcker så tyckte det var läge att delta. Läs mer om deras utlottning här.



Birthday_Cake_Transparent_Clipart-381999552


Näste blogg ut är C.R.M Nilsson som har en liten födelsedagstävling där man kan vinna 100 kronors presentkort på Adlibris. Eftersom önskelistan där är lång, så lång så hade det ju passat alldeles utmärkt. Läs mer om detta här.





Allra sist ut i detta inlägg så vill jag också passa på att tipsa om min egen tävling/utmaning. Vi är nu några stycken som vill läsa hyllvärmare i februari och jag är så taggad. Läs mer och anmäl er här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar