2015-01-14

Just nu läser jag....

Beautiful Creatures Bok 4, Den sista prövningen

Att läsa är i stort sätt det enda jag orkar med om kvällarna nu för tiden. Jag har fortfarande adventsljusstakarna kvar i fönstren, ett antal berg av tvätt, om även disken börjar anta oordnade proportioner. Sen är det ju recensionerna till bloggen som jag måste ta tag i. Det tar på krafterna att börja på ett nytt jobb, men det är så otroligt roligt också.
Så som sagt när jag är ledig så läser jag. I går kväll avslutade jag Percy Jackson serien av Rick Riordan och måste säga att jag förmodligen gillade sista boken mest. Positivt överraskade av den helt klart. Sen tog jag tag i nästa serieavslutning. Så just nu läser jag Beautiful Creatures bok 4: Den sista prövningen av Kami Garcia & Margaret Stohl.

Jag läser också:

  • Siege and Storm av Leigh Bardugo
  • Den gamle och havet av Ernest Hemmingway
  • Barn 44 av Tom Rob Smith
  • Jag heter inte Miriam av Majgull Axelsson
  • Svärdets makt av George R R Martin (Ljudbok)
Så ni förstår - jag har full upp med mina böcker och förmodligen har jag missat någon. 

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som lyckas hålla igång flera böcker samtidigt. Jag skulle aldrig klara det, för jag skulle bara blanda ihop dem :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste blanda lite ibland, och för mig funkar det bra att blanda. Till och med lättare ibland.

      Radera