2016-07-19

Sammanfattning av dag 7 och hela #läsalotsommar16

Så nu har den här veckan med Nellys läs-a-lot över. Jag är på det stora hela nöjd med min insat, kanske mest för att jag har läst massor utan att låta läsningen ta över mitt liv helt. Jag har hunnit med mycket annat under den här veckan och det känns bra.
Dag 7 för att ta den lite för sig själv gick mest åt till kalas och umgänge med mannen men under kvällen så blev det lite läst i alla fall. 160 sidor ur A Grimm Warning av Chris Colfer känns okej.

Antal sidor lästa dag 1: 61
Antal sidor lästa dag 2: 391
Antal sidor lästa dag 3: 124
Antal sidor lästa dag 4: 333
Antal sidor lästa dag 5: 256
Antal sidor lästa dag 6: 203
Antal sidor lästa dag 7: 160
Antal sidor lästa sammanlagt: 1528
Avslutade böcker: 5

Sammanfattning i bilder:

Tricky Twenty-Two (Häftad)

Om jag ska kolla tillbaka på de mål jag satte för mig själv inför läs-a-loten så känns det faktiskt ännu bättre. Jag satte realistiska mål och jag har lyckat uppnå varenda mål. Det är också bara en bok från min TBR som jag aldrig kom till. Så plus i kanten till mig.

Det här var mina mål:
  • Jag ska fokusera på ett lustfyllt läsande istället för att enbart jaga antal lästa sidor.
  • Uppdatera på bloggen mina framsteg minst 4 gånger.
  • Läsa ut minst tre böcker.

2 kommentarer:

  1. Det ser verkligen ut som du haft en trevlig läsning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag absolut. Hoppas bara nu att lässtimmet får fortsätta.

      Radera