2016-07-20

Dag 1 & 2 Booktube A Thon


Jag bestämde mig ju lite hastigt och lustigt för att delta i Booktube A Thon även om jag inte har någon egen booktubekanal. Nu har i alla fall två dagars läsning passerat och jag känner att jag är bra med.

  • En bok med gult omslag är utläst - A Grimm Warning av Chris Colfer
  • En bok som bara får läsas efter att solen har gått ner är påbörjad - Tretton runt bordet av Agatha Christie
  • En bok av en favoritförfattare är påbörjad - Kraften av Siri Pettersen
Några fler punkter skulle kunna nämnas men jag ska försöka få in en bok på varje punkt så långt det går. För målet är sju böcker. Jag har också ändrat lite på min TBR men det känns inte som om det är så stor grej.

Bara för skojs skull har jag också räknat sidor. Är liksom inne i det nu efter Läs a lot sommar 16.

Dag 1: 160 sidor
Dag 2: 393 sidor

Nu ska jag fortsätta läsa Kaften. Jag har läst ungefär 100 sidor är redan fast i historien. Den lär nog gå ganska snabbt att läsa ut, trots sitt omfång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar