2016-07-22

Dag 3 & 4 Booktube A Thon


Det går bra med läsningen den här veckan. Riktigt bra faktiskt känns det som. Inte så att jag kommer hinna läsa ut 7 böcker men ändå så pass bra så jag kommer vara grymt nöjd. Om nu inte något händer helt plötsligt med läslust och allt.
Både under dag 3 och dag 4 så blev det många sidor lästa. Stor del gick åt till Kraften av Siri Pettersen och den var jag så exalterad över så när den var slut så var jag faktiskt tvungen att pausa lite och göra något annat i ett par timmar. Annars har det mest lästs.
  • En bok med gult omslag är utläst - A Grimm Warning av Chris Colfer
  • En bok som bara får läsas efter att solen har gått ner är utläst - Tretton runt bordet av Agatha Christie
  • En bok av en favoritförfattare är utläst - Kraften av Siri Pettersen
  • En bok som är äldre än jag är påbörjad - Minns du den stad av Per Anders Fogelström
Sidantalet då, bara för att jag inte kan låta bli:

Dag 1: 160 sidor
Dag 2: 393 sidor
Dag 3: 404 sidor
Dag 4; 284 sidor

Sammanlagt: 1241 sidor

Som sagt bra läst hittills och nu ska jag fortsätta läsa en liten stund innan vi ska dra iväg på finlunch på fiskrestaurang idag. 

2 kommentarer:

  1. Wow, vilka siffror! Jag blir överlycklig de gånger jag hinner läsa 100 sidor på en dag... Bra jobbat!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Är som sagt väldigt nöjd själv.

      Radera