2016-07-08

Läsa i helgen

Det har blivit dags att planera helgens läsning lite grann. Tidigare helger har jag inte alls hunnit läsa så mycket som jag har velat men den här helgen har jag på känn att den kommer ägnas helhjärtat åt läsningen. Egentligen fick ni en liten inblick redan i morse på vad jag tänker ägna helgen åt, men någon mer titel ska jag väl klämma in.

Dessa böcker ska jag försöka läsa:


Tror det är tredje eller fjärde helgen på raken som jag har intentioner att läsa Sanningen om Alice. Nu måste det väl ändå bli av.

2 kommentarer:

  1. Glassvärdet läser jag just nu, hoppas på att bli klar i helgen. Hoppas du får läst det du vill hinna med:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag räknar väl kanske inte med att hinna läsa ut alla böckerna men i alla fall två och påbörja en tredje. Det hade varit skönt!

      Radera