2016-07-14

Sammanfattning av dag 2: #läsalotsommar16

Under dag två blev det betydligt mycket mer läst än under dag ett. Jag hade hela dagen för mig själv och gjorde i stort sätt inget annat än läste, vilade och åt. Sådana dagar är helt enkelt underbara även om i alla fall jag känner mig ganska slö efteråt.
Hur som helst avslutade jag en bok, läste en hel till och påbörjade en tredje. Så helt okej med andra ord.

Antal sidor lästa dag 1: 61
Antal sidor lästa dag 2: 391
Antal sidor lästa sammanlagt: 452
Antal böcker utlästa: 2

Sammanfattning i bilder:

Tricky Twenty-Two (Häftad)

Nu ska jag sätta mig och fortsätta med Dead ever after. Tanken är att den ska ta slut idag och så vi ser vad det blir efter den.

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat. Maria Gripes nya fina utgåvor är även jag sugen på att läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är jättefina, sen har jag svårt för att bestämma mig för vad jag tyckte om innehållet.

      Radera
  2. Går ju riktigt bra för dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, idag gick det helt klart väldigt bra. Återstår att se om det går lika bra resten av veckan.

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera